بهترین تجهیزات شبکه

چهار شنبه 6 تیر 1403 174 بازدید کننده  

بهترین تجهیزات شبکه

شبکه های کامپیوتری و اینترنت از مهم ترین بخش زندگی روزمره هستند. زیرساخت یک شبکه کامپیوتری اصلی ترین بخش کارکرد شبکه های شماست که با انتخاب تجهیزات مناسب شبکه این امر میسر می شود.

خرید تجهیزات شبکه مناسب به عوامل مختلفی مانند نیاز شبکه شما، اندازه شبکه، بودجه و ... بستگی دارد. به طور کلی تجهیزات شبکه به دو دسته تجهیزات شبکه اکتیو و پسیو تقسیم بندی می شوند که هر کدام وظیفه خود را در شبکه ایفا می کنند.

در ادامه این مقاله به بررسی بهترین تجهیزات شبکه برای شما می پردازیم تا بتوانید خریدی آسان تر داشته باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر  می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

  1. روتر (Routers)

روترهای برند cisco

 برند سیسکو به دلیل ویژگی های پیشرفته، امنیت بالا و قابلیت اطمینان در تمام محیط ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. از بهترین مدل های روتر سیسکو می توان به cisco ASR 1000 Series، cisco ISR 4000 Series اشاره کرد.

از ویژگی های این روترها می توان به امنیت بالا، قابلیت مدیریت پیشرفته، پشتیبانی از VPN و خدمات QoS اشاره کرد.

این روتر ها مناسب برای سازمان های بزرگ و محیط های تجاری می باشند.

روتر میکروتیک

روترهای میکروتیک یکی از محبوب ترین روتر ها در بین شبکه کاران می باشند. این روترها با دارا بودن ویژگی های مدیریتی و امنیتی متعدد خود به شبکه شما کمک بسیاری می کنند.

از پرطرفدار ترین روترهای میکروتیک می توان به

روتر RB3011UiAS-RM ، روتر hEX s، روتر hAP ac2 اشاره کرد.

این روتر ها به دلیل هزینه مقرون به صرفه و قابلیت ها متنوع خود می توانند مناسب شبکه های کوچک تا بزرگ باشند.

  1. سوئیچ شبکه (Switches)

سوئیچ های سیسکو (Cisco)

سیسکو به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت تجهیزات شبکه انواع مختلفی از سوئیچ ها را ارائه می دهد. سوئیچ های سیسکو به نسبت دیگر برندها از قوی ترین و پیشرفته ترین سوئیچ ها به شمار می روند. از معروف ترین روترهای سیسکو می توان به مدل های:

Cisco nexus 9000 series و Cisco catalyst 9000 Series اشاره کرد.

  1. اکسس پوینت ها (Access Points)

اکسس پوینت های یوبیکیوتی از ویژگی های متعددی بهره می برند. اکسس پوینت یوبیکیوتی از پوشش گسترده، مدیریت مرکزی، قابلیت نصب آسان و ... بهره می برد.

از پرکاربردترین اکسس پوینت های این برند می توان به

Unifi AP AC Lite، Unifi AP AC Pro اشاره کرد.

اکسس پوینت های میکروتیک نیز اکسس پوینت های قدرتمند با قیمت مقرون به صرفه ای برای شبکه شما می باشند. از اکسس پوینت های با کیفیت میکروتیک می توان به :

Chateau LTE6 | cAP XL ac  |Chateau 5G R16 اشاره کرد

در آخر

انتخاب تجهیزات مناسب شبکه به کیفیت و کارایی شبکه شما کمک بسیاری می کند. با توجه به نیاز های شبکه اتان اقدام به خرید تجهیزات مناسب برای شبکه خود کنید. برند های معروف تجهیزات شبکه شامل میکروتیک، سیسکو، یوبیکیوتی و ... می باشند که هر کدام در یک سری از محصولات تخصصی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

 


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

بهترین تجهیزات شبکهنمایندگی میکروتیک | شبکه شین6/26/2024بهترین تجهیزات شبکهشبکه های کامپیوتری و اینترنت از مهم ترین بخش زندگی روزمره هستند. زیرساخت یک شبکه ... بهترین تجهیزات شبکهشبکه های کامپیوتری و اینترنت از مهم ترین بخش زندگی روزمره هستند. زیرساخت یک شبکه کامپیوتری اصلی ترین بخش کارکرد شبکه های شماست که با انتخاب تجهیزات مناسب شبکه این امر میسر می شود.خرید تجهیزات شبکه مناسب به عوامل مختلفی مانند نیاز شبکه شما، اندازه شبکه، بودجه و ... بستگی دارد. به طور کلی تجهیزات شبکه به دو دسته تجهیزات شبکه اکتیو و پسیو تقسیم بندی می شوند که هر کدام وظیفه خود را در شبکه ایفا می کنند.در ادامه این مقاله به بررسی بهترین تجهیزات شبکه برای شما می پردازیم تا بتوانید خریدی آسان تر داشته باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر  می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.روتر (Routers)روترهای برند cisco  برند سیسکو به دلیل ویژگی های پیشرفته، امنیت بالا و قابلیت اطمینان در تمام محیط ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. از بهترین مدل های روتر سیسکو می توان به cisco ASR 1000 Series، cisco ISR 4000 Series اشاره کرد.از ویژگی های این روترها می توان به امنیت بالا، قابلیت مدیریت پیشرفته، پشتیبانی از VPN و خدمات QoS اشاره کرد.این روتر ها مناسب برای سازمان های بزرگ و محیط های تجاری می باشند.روتر میکروتیکروترهای میکروتیک یکی از محبوب ترین روتر ها در بین شبکه کاران می باشند. این روترها با دارا بودن ویژگی های مدیریتی و امنیتی متعدد خود به شبکه شما کمک بسیاری می کنند.از پرطرفدار ترین روترهای میکروتیک می توان بهروتر RB3011UiAS-RM ، روتر hEX s، روتر hAP ac2 اشاره کرد.این روتر ها به دلیل هزینه مقرون به صرفه و قابلیت ها متنوع خود می توانند مناسب شبکه های کوچک تا بزرگ باشند.سوئیچ شبکه (Switches)سوئیچ های سیسکو (Cisco)سیسکو به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت تجهیزات شبکه انواع مختلفی از سوئیچ ها را ارائه می دهد. سوئیچ های سیسکو به نسبت دیگر برندها از قوی ترین و پیشرفته ترین سوئیچ ها به شمار می روند. از معروف ترین روترهای سیسکو می توان به مدل های:Cisco nexus 9000 series و Cisco catalyst 9000 Series اشاره کرد.اکسس پوینت ها (Access Points)اکسس پوینت های یوبیکیوتی از ویژگی های متعددی بهره می برند. اکسس پوینت یوبیکیوتی از پوشش گسترده، مدیریت مرکزی، قابلیت نصب آسان و ... بهره می برد.از پرکاربردترین اکسس پوینت های این برند می توان بهUnifi AP AC Lite، Unifi AP AC Pro اشاره کرد.اکسس پوینت های میکروتیک نیز اکسس پوینت های قدرتمند با قیمت مقرون به صرفه ای برای شبکه شما می باشند. از اکسس پوینت های با کیفیت میکروتیک می توان به :Chateau LTE6 | cAP XL ac  |Chateau 5G R16 اشاره کرددر آخرانتخاب تجهیزات مناسب شبکه به کیفیت و کارایی شبکه شما کمک بسیاری می کند. با توجه به نیاز های شبکه اتان اقدام به خرید تجهیزات مناسب برای شبکه خود کنید. برند های معروف تجهیزات شبکه شامل میکروتیک، سیسکو، یوبیکیوتی و ... می باشند که هر کدام در یک سری از محصولات تخصصی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید. 5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید