سوئیچ شبکه میکروتیک (2024)

چهار شنبه 17 مرداد 1403 92 بازدید کننده  

سوئیچ میکروتیک

سوئیچ شبکه ابزاری است که برای مدیریت و هدایت ترافیک داده ها در شبکه های محلی (LAN) استفاده می شوند. سوئیچ های میکروتیک در پورت ها و ویژگی های متفاتی ارائه می شوند و هرکدام طبق تعداد و سرعت پورت ها در شبکه استفاده می شوند.

ویژگی های کلیدی سوئیچ های میکروتیک

نوع پورت: سوئیچ های میکروتیک دارای پورت های متفاوت با سرعت های مختلف می باشند. برخی از مدل ها دارای پورت های SFP و SFP+ برای اتصال فیبر نوری هستند و برخی دیگر دارای پورت های اترنت با سرعت های مختلف 10/100 ، 10/100/1000 می باشند.

پیکر بندی: مدیریت و پیکربندی سوئیچ های میکروتیک از طریق رابط وب، خط فرمان CLI و نرم افزار Winbox امکان پذیر است.

قابلیت PoE: برخی مدل ها قابلیت تامین انرژی از طریق پورت های اترنت PoE را دارند که برای تامین انرژی به دستگاه هایی مانند دوربین های مداربسته و اکسس پوینت ها مفید است و منجر به جلوگیری از کابل کشی های اضافی تامین برق می شود.

مدل های محبوب سوئیچ میکروتیک:

سوئیچ میکروتیک CRS328-24P-4S+RM با 24 پورت گیگابیت اترنت، 4 پورت SFP+ برای اتصالات فیبر نوری و پشتیبانی از PoE یک سوئیچ لایه 3 با قابلیت مسیریابی و مدیریت پیشرفته مناسب برای استفاده در محیط های تجاری و شبکه های پیچیده می باشد.

سوئیچ Mikrotik CRS326-24G-2S+RM با 24 پورت گیگابیت اترنت و 2 پورت SFP+ یک سوئیچ لایه 2 با قابلیت های مدیریتی پایه و پشتیبانی از سرعت بالا می باشد.

سوئیچ میکروتیک CRS112-8P-4S-IN با 8 پورت گیگابیت اترنت، 4 پورت SFP و پشتیبانی از PoE سوئیچ قدرتمند و کوچکی است که مناسب برای نصب در شبکه های متوسط می باشد.

 روتر سوئیچ میکروتیک

روتر سوئیچ های میکروتیک (CRS) همانطور که از نامشان پیداست دستگاه هایی اند که از ویژگی های ترکیبی یک سوئیچ و روتر بهره می برند. این دستگاه ها معمولا برای مدیریت و هدایت ترافیک شبکه، مسیریابی داده ها و همچنین ارائه عملکرد سوئیچینگ در شبکه های پیچیده طراحی شده اند.

این دستگاه ها از دو سیستم عامل RouterOS و SwOS پشتیبانی می کنند که این ویژگی منجرمی شود بتوانند همزمان کارهای سوئیچ و روتر را انجام دهند.

سوئیچ فیبر میکروتیک

سوئیچ های فیبر میکروتیک برای اتصالات و مدیریت ترافیک شبکه ها با سرعت بالا و فاصله طولانی با فیبر نوری طراحی شده اند. این سوئیچ ها به طور معمول دارای پورت های SFP و SFP+ برای اتصال فیبر و در کنار آن دارای پورت اترنت برای اتصال دستگاه ها به شبکه هستند.

پورت های فیبر نوری در سوئیچ های میکروتیک شامل پورت

SFP(Small Form-Factor Pluggable) برای اتصال ماژول های فیبر نوری با سرعت های مختلف مانند 1G

SFP+ (Enhanced Small Form-Factor Pluggable) با سرعت های بالا مانند 10G می باشد.

مدل های محبوب سوئیچ های فیبر میکروتیک

سوئیچ CRS305-1G-4S+IN شامل 4 پورت SFP+ و یک پورت گیگابیتی اترنت.

سوئیچ CRS354-48G-4S+2Q+RM شامل 48 پورت گیگابیت اترنت، 4 پورت SFP+ و 2 پورت QSFP.

قیمت سوئیچ میکروتیک

قیمت سوئیچ های میکروتیک با توجه به تعداد پورت، نوع پورت و دیگر ویژگی ها متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

سوئیچ شبکه میکروتیک (2024)نمایندگی میکروتیک | شبکه شین8/7/2024سوئیچ میکروتیکسوئیچ شبکه ابزاری است که برای مدیریت و هدایت ترافیک داده ها در شبکه های محلی (LAN) است... سوئیچ میکروتیکسوئیچ شبکه ابزاری است که برای مدیریت و هدایت ترافیک داده ها در شبکه های محلی (LAN) استفاده می شوند. سوئیچ های میکروتیک در پورت ها و ویژگی های متفاتی ارائه می شوند و هرکدام طبق تعداد و سرعت پورت ها در شبکه استفاده می شوند.ویژگی های کلیدی سوئیچ های میکروتیکنوع پورت: سوئیچ های میکروتیک دارای پورت های متفاوت با سرعت های مختلف می باشند. برخی از مدل ها دارای پورت های SFP و SFP+ برای اتصال فیبر نوری هستند و برخی دیگر دارای پورت های اترنت با سرعت های مختلف 10/100 ، 10/100/1000 می باشند.پیکر بندی: مدیریت و پیکربندی سوئیچ های میکروتیک از طریق رابط وب، خط فرمان CLI و نرم افزار Winbox امکان پذیر است.قابلیت PoE: برخی مدل ها قابلیت تامین انرژی از طریق پورت های اترنت PoE را دارند که برای تامین انرژی به دستگاه هایی مانند دوربین های مداربسته و اکسس پوینت ها مفید است و منجر به جلوگیری از کابل کشی های اضافی تامین برق می شود.مدل های محبوب سوئیچ میکروتیک:سوئیچ میکروتیک CRS328-24P-4S+RM با 24 پورت گیگابیت اترنت، 4 پورت SFP+ برای اتصالات فیبر نوری و پشتیبانی از PoE یک سوئیچ لایه 3 با قابلیت مسیریابی و مدیریت پیشرفته مناسب برای استفاده در محیط های تجاری و شبکه های پیچیده می باشد.سوئیچ Mikrotik CRS326-24G-2S+RM با 24 پورت گیگابیت اترنت و 2 پورت SFP+ یک سوئیچ لایه 2 با قابلیت های مدیریتی پایه و پشتیبانی از سرعت بالا می باشد.سوئیچ میکروتیک CRS112-8P-4S-IN با 8 پورت گیگابیت اترنت، 4 پورت SFP و پشتیبانی از PoE سوئیچ قدرتمند و کوچکی است که مناسب برای نصب در شبکه های متوسط می باشد. روتر سوئیچ میکروتیکروتر سوئیچ های میکروتیک (CRS) همانطور که از نامشان پیداست دستگاه هایی اند که از ویژگی های ترکیبی یک سوئیچ و روتر بهره می برند. این دستگاه ها معمولا برای مدیریت و هدایت ترافیک شبکه، مسیریابی داده ها و همچنین ارائه عملکرد سوئیچینگ در شبکه های پیچیده طراحی شده اند.این دستگاه ها از دو سیستم عامل RouterOS و SwOS پشتیبانی می کنند که این ویژگی منجرمی شود بتوانند همزمان کارهای سوئیچ و روتر را انجام دهند.سوئیچ فیبر میکروتیکسوئیچ های فیبر میکروتیک برای اتصالات و مدیریت ترافیک شبکه ها با سرعت بالا و فاصله طولانی با فیبر نوری طراحی شده اند. این سوئیچ ها به طور معمول دارای پورت های SFP و SFP+ برای اتصال فیبر و در کنار آن دارای پورت اترنت برای اتصال دستگاه ها به شبکه هستند.پورت های فیبر نوری در سوئیچ های میکروتیک شامل پورتSFP(Small Form-Factor Pluggable) برای اتصال ماژول های فیبر نوری با سرعت های مختلف مانند 1GSFP+ (Enhanced Small Form-Factor Pluggable) با سرعت های بالا مانند 10G می باشد.مدل های محبوب سوئیچ های فیبر میکروتیکسوئیچ CRS305-1G-4S+IN شامل 4 پورت SFP+ و یک پورت گیگابیتی اترنت.سوئیچ CRS354-48G-4S+2Q+RM شامل 48 پورت گیگابیت اترنت، 4 پورت SFP+ و 2 پورت QSFP.قیمت سوئیچ میکروتیکقیمت سوئیچ های میکروتیک با توجه به تعداد پورت، نوع پورت و دیگر ویژگی ها متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید